Mâncare căzută pe jos - regula celor 5 secunde, demonstrată ştiinţific | KIDmagia

Bacterii 5 secunde,

Conținutul

Ce riscăm dacă mâncam un aliment scăpat pe jos?

Bacterii 5 secunde Normal că această idee a fost demontată. Însă a apărut un nou studiu, care spune că ar putea fi ceva adevăr în ea. Anumite alimente iau mai greu bacteriile de jos, plus că totul depinde de locul în care scapi mâncarea.

simptomele infecției cu viermi rotunzi la adulți

O echipă de biologi conduşi de profesorul de microbiologie Anthony Hilton de la Universitatea Aston din Marea Britanie bacterii 5 secunde testat cât timp îi ia bacteriei Escherichia Coli sau Stafilococului auriu să se transfere pe mâncarea care a ajuns pe podea. S-au testat bacterii 5 secunde de timp între 3 şi 30 de secunde.

Ce riscăm dacă mâncam un aliment scăpat pe jos? Normal că această idee a fost demontată. Însă a apărut un nou studiu, care spune că ar putea fi ceva adevăr în ea. Anumite alimente iau mai greu bacteriile de jos, plus că totul depinde de locul în care scapi mâncarea.

Echipa de cercetători a aruncat pe jos paste, pâine prăjită, un biscuite şi bomboane lipicioase. Regula de cinci secunde sugerează că un aliment scăpat pe jos este sigur pentru consum dacă este cules într-un interval de cinci secunde după ce a căzut.

cancer colon maligne

Echipa de cercetători a descoperit nu numai că o recuperare rapidă limitează numărul de bacterii de pe bacterii 5 secunde, dar şi cantitatea bacteriilor depinde de tipul de podea pe care a fost scăpat alimentul. Bacteriile vor ajunge cu uşurinţă pe mâncarea umedă, cum ar fi spaghetele sau bomboanele lipicioase, în special dacă va fi scăpată pe gresie sau parchet laminat şi lăsată acolo timp de mai mult de cinci secunde.

detoxifierea colonului hepatic

Bacterii 5 secunde au mai realizat şi un sondaj printre studenţii facultăţii britanice.